جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/01
  • - تعداد بازدید: 356
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

آیین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس سال 1403 برگزار شد

آیین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در سال جاری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جانشین فرمانده سپاه فجر در امور بسیج اقشار در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور بسیج اقشار در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت، از اجرای فضاسازی ورودی ساختمان مرکزی دانشگاه در راستای گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و دست اندرکاران این آیین قدردانی کرد.

سرهنگ «امیر جاهدی» با تاکید بر اینکه اگر فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و ایستادگی در برابر ابرقدرت ها در دفاع مقدس نبود، اثری از اسلام انقلابی در دنیا باقی نمی ماند، افزود: این مکتبی است که امام راحل(ره) بنیانگذار آن است و همه شهدا و ایثارگران در این فرهنگ و مکتب رشد کرده اند.

او با اشاره به همزمانی گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، ابراز امیدواری کرد تا رهرو خوبی برای مکتب حضرت امام خمینی(ره) و شهدا باشیم و دانش آموزان و دانشجویان موفقی را در این مسیر پرورش دهیم.

اجرای سرود و مارش نظامی و حماسی از سوی گروه موزیک سپاه فجر فارس در این مراسم، از دیگر بخش های این آیین بود.

این آیین با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 108989
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب