جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/18
  • - تعداد بازدید: 619
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز؛

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده برگزار شد

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده، عصر امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه با اشاره به توسعه و گستردگی خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان گفت: شهرستان آباده یکی از بهترین شهرستان های استان در دستیابی به شاخص های بهداشتی درمانی به شمار می رود.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه دکتر«کامران مهدوی» رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان آباده، بیشترین زمان مدیریت در میان روسای شبکه های بهداشت و درمان استان را دارا است، به توانمندی بالای او در ارتقای خدمات سلامت محور در آباده پرداخت که پیشرفت های خوبی را در این زمینه به همراه داشته و برای دکتر«نیکو» رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان آباده نیز برای خدمت بیش از پیش در راه مقدس سلامت، آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه شهرستان آباده نیز در این آیین اولویت فعالیت ها در شهرستان را حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: برای ارتقای این امر، جلسات و پیگیری های بسیاری شده که در این مسیر، دکتر «مهدوی» تلاش بسیاری داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی دانا» افزود: آخرین امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده راه اندازی شده و امیدواریم با حمایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شاهد افزایش تعداد پزشکان در این بیمارستان باشیم.

او از خدمات ارزنده دکتر مهدوی در ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان قدردانی کرد و از دکتر نیکو نیز خواست برای ادامه این مسیر درست، تلاش مضاعفی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان آباده با تاکید بر اهمیت تلاش برای تامین سلامت جسمی و روحی مردم جامعه اظهار کرد: مجموعه سلامت خدمتی را به مردم ارایه می دهند که همه باید قدردان این خدمت ارزشمند باشند.

رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده نیز در این آئین ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سیزده سال دوران تصدی خود در این مسوولیت، از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان این شبکه به پاس تلاش در ارتقای سطح سلامت مردم آباده، قدردانی کرد.

دکتر «کامران مهدوی» همچنین از امام جمعه و مسوولان شهرستان آباده به پاس همکاری با مجموعه بهداشت و درمان و پیشبرد اهداف حوزه سلامت تشکر کرد.

دکتر «زهرا نیکو» رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده نیز دیگر سخنران این آئین بود که با اشاره به زیرساخت های موجود در حوزه سلامت آباده، خواستار همکاری بیش از پیش مسوولان شهرستان و کارکنان این شبکه شد.

آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شبکه بهداشت و درمان آباده، با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه، دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده، امروز هجدهم شهریور برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107477
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تنظیمات قالب