جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/18
  • - تعداد بازدید: 2076
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نوزدهم مهر

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز ثبت نام الکترونیکی تمامی پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و افزود: ثبت نام در هر دو نوبت مهر و بهمن سال جاری، در دانشکده های مستقر در شهر شیراز و سایر شهرستان های استان فارس، در آزمون سراسری  ۱۴۰۲ ، از چهارشنبه نوزدهم مهر آغاز و تا دوشنبه، بیست و چهار مهر سال جاری ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «زهرا کشتکاران» با تبریک به مناسبت موفقیت دانشجویان نو ورود در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: تمامی مراحل نام نویسی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

او توضیح داد: دانشجویان برای نام نویسی، با مراجعه به سایت saba.sums.ac.ir از روز چهارشنبه نوزدهم مهر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، بیست و چهارم مهر امسال، فرصت ثبت نام دارند و عدم اقدام در زمان اعلام شده برای ثبت نام، به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می شود.

دکتر کشتکاران از پذیرفته شدگان خواست تا برای ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی به نشانی saba.sums.ac.ir  از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده شود و افرادی که فاقد شماره شناسنامه هستند، از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده کنند.

او به دانشجویان توصیه کرد: هنگام ثبت نام الکترونیک، بدون عجله، پس از مطالعه‌ دقیق اطلاعیه‌ ثبت نام و آماده کردن مدارک، نسبت به ثبت ‌نام الکترونیکی در تاریخ‌ های اعلام شده، اقدام کنید.

برای دسترسی به اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402، بر روی این لینک http://sums.ac.ir/Xio کلیک کنید.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89303
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب