جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/26
  • - تعداد بازدید: 381
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال با عنوان «تازه های تشخیص و درمان بیماری التهابی روده» از صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دبیر علمی چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال با بیان اینکه این همایش هر ساله به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود، گفت: امسال نیز چهاردهمین دوره از همایش، به مدت سه روز از بیست و ششم تا بیست و هشتم مهر 1402 با عنوان «تازه های تشخیص و درمان بیماری التهابی روده» در دو بخش شامل عمل های جراحی و همچنین کارگاه های علمی برگزار می شود.

دکتر «علیمحمد بنان زاده» افزود: این رویداد علمی در روز نخست همایش با کارگاه اتاق عمل و انجام جدیدترین عمل های جراحی برای ارائه به مشارکت کنندگان برگزار می شود و در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر نیز با برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه می یابد. 

او اضافه کرد: در این همایش علمی و آموزشی تلاش شده است تا مطالب مورد استفاده متخصصان جراحی عمومی، داخلی، گوارش، رادیولوژی، رادیوتراپی، آنکولوژی، پزشکان عمومی و پرستاران ارایه شود.

دکتر بنان زاده محورهای چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال را شامل «درمان دارویی»، «درمان جراحی»، «درمان عوارض»، «مدیریت عوارض جراحی»، «درمان های نوین» و «بررسی کیس های پیچیده» عنوان کرد.  

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89481
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب