جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/30
  • - تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز با حضور رییس دانشگاه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در خصوص پیشبرد پروژه های عمرانی در حال ساخت و توسعه دانشگاه، کمبودها و چالش های این حوزه را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر «سید وحید حسینی» بر سرعت بخشیدن به روند تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: افزایش و بهبود خدمات سلامت محور در راستای تامین سلامت جامعه از اولویت های اصلی مسوولان دانشگاه است.

او با تاکید بر اینکه با تمام توان و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، نسبت تکمیل پروژه ها اقدام می شود، گفت: این میزان پیشرفت با لطف الهی و همدلی و همکاری مجموعه سلامت صورت گرفته است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید الشهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی، از اعضای نشست خواست تا پیگیری و نظارت بر تکمیل پروژه های عمرانی سلامت محور را در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌ های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست درباره آخرین وضعیت پروژه های عمرانی دانشگاه، پیگیری های انجام شده، اولویت ها و برنامه‌ریزی ها، روند پیشرفت فیزیکی و عمرانی پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، مطالبی عنوان کردند.

دیگر اعضای این نشست و مدیران ارشد دانشگاه نیز پیرامون موارد مطرح شده در این نشست به ویژه ارتقا، توسعه و پیشرفت پروژه های مجموعه سلامت فارس، گزارشی ارائه کردند.

این نشست صبح امروز چهارشنبه، سی ام خرداد 1403 در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 104016
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب