پیام معاون غذا و داروی دانشگاه به مناسبت یکم شهریور، روز پزشک
.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال
پیامی، یکم شهریور زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک
گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن
پیام دکتر «محمدجواد خشنود» آمده است:
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید دیگران هم بکنند آن چه مسیحا می کرد
بی شک روز پزشک به معنای حقیقی کلمه، روز بزرگداشت علم
مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده
کرده، تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخارآفرین علمی ِشان را
احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.
حسن انتخاب زادروز شخصیت ممتازی چون «ابن سینا» به عنوان
روز پزشک، فرصت مغتنمی فراهم می آورد تا در این روز قدردان زحمات خالصانه حافظان
سلامت و امنیت روحی جامعه باشیم، همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و
با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در
کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند، به راستی که مصادق آیه کریمه « وَمَنْ
أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا » هستند.
اینجانب روز پزشک را به تمامی پزشکان فرهیخته و توانمند
عرصه نظام سلامت، به ویژه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت
برای همه عزیزان آرزوی سلامت و توفیق خدمت بیشتر مسئلت می نمایم، امیدوارم با
مشارکت هرچه بیشتر جامعه فرهیخته پزشکی، شاهد تداوم و گسترش طرح ملی تحول نظام
سلامت و ارتقای کیفی خدمات در بخش های بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رضایت مندی
ملت قدرشناس ایران اسلامی باشیم.
دکتر «محمدجواد خشنود»
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی
شیراز
نظر دهید