سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 268
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

پاسخگویی به بیش از 810 هزار تماس تلفنی در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه از ابتدای سال جاری

.

معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سامانه الکترونیک (
MCMC) را گامی مهم در راستای پایش مراقبت
های درمانی در فارس برشمرد و از
پاسخگویی
به بیش از 810 هزار تماس تلفنی با این مرکز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد
شریفی» در نشستی با حضور مسوولان مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه و جمعی از
مدیران ارشد این معاونت، راهکارهای بهبود فرآیندها و آخرین اقدامات این مرکز را
ارزیابی کرد.



او با اشاره به اینکه
از
ابتدای امسال تاکنون به 810 هزار تماس با سامانه 1819 پاسخ داده شده است، افزود:
مردم فارس می ‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ‌ها به
سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه کنند و در صورت برطرف نشدن موضوع، با مرکز پایش
مراقبت ‌های درمانی با شماره تلفن
1819
تماس بگیرند
.



دکتر شریفی هدایت هدفمند
بیماران اعزام شده، پیگیری روند درمان بیماران در گروه ‌های پُرخطر و به
حداقل رساندن تاخیر در نقل و انتقالات بیماران به واسطه وجود تخت خالی و یا مرکز
متناسب با شرایط بیمار را از اهمیت و تاثیرات این مرکز در چرخه خدمات سلامت فارس عنوان
کرد
.



این مقام
مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پایش مستمر اقدامات اورژانس با هدف مداخله به موقع
در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیندها و گردش خدمات، کاهش مرگ و میر و گروه های
آسیب پذیر و پُرخطر و اطلاع ‌رسانی به متقاضیان خدمات درمانی را از دیگر وظایف
مرکز پایش
مراقبت های اولیه درمانی
MCMC برشمرد.



مسوولان مرکز
پایش مراقبت های درمانی دانشگاه و مدیران ارشد معاونت درمان نیز در این نشست هم
اندیشی، دیدگاه های خود را بیان کردند./ ا.خسروجردی



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 54005
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب