سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر کشوری از امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در زمینه تدارکات الکترونیک

.

فعالیت
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز در زمینه بهره گیری از سامانه
تدارکات الکترونیکی دولت «ستاد»، با صدور سپاسنامه از سوی مدیر کشوری این سامانه قدردانی
شد.

 


به گزارش روابط عمومی معاونت
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی
دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیشترین امتیاز
فعالیت در سامانه تدارکات الکترونیکی
در میان همه دستگاه های دولتی استان فارس و حتی برخی استان های همجوار را به دست
آورد.



دکتر «سید ابوالفضل هاشمی
اصل» افزود: کسب این افتخار، مرهون تلاش همه دست اندرکاران ستادی
حوزه مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و زیرمجموعه های
این مدیریت در واحدهای محیطی دانشگاه در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس
است./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8620
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب