سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست شورای دستیاران پزشکی دانشگاه با حضور امام جمعه شیراز

.

شورای دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور امام
جمعه شیراز و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نشست صمیمانه که به همت دفتر نهاد نمایندگی
مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، اعضای شورا مسایل مرتبط با جامعه دستیاران را
بیان کردند و پیگیری برطرف شدن این مسایل از سوی دفتر امام ‌جمعه را خواستار شدند.

 


نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شیراز در این نشست گفت:
مجموعه دفتر امام‌ جمعه در راستای رسالت ذاتی و در محدود اختیارات و توان، همراه و
در کنار شما است، اما این امر مستلزم ارایه راهکارهای علمی و عملی از جانب شورا است.



آیت اله دکتر «لطف اله دژکام» افزود: کمیته بندی بر اساس
موضوع و تدوین یک چهارچوب عملی با مسوول مشخص، می ‌تواند اینگونه نشست ‌ها را برای
رسیدن به نتیجه، کمک کند.

 


در این نشست مقرر شد، تداوم و تشکیل جلسه های آینده با نظر
و هماهنگی حجت‌الاسلام والمسلمین «حمید مقامی» مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم
رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شود.



این نشست در سالن اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، برگزار شد./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8675
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب