از 29 اسفند 1402 تا 4 فروردین 1403 انجام شد؛
پاسخگویی مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز (MCMC) به نزدیک به 11 هزار تماس مردمی
رئیس مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) و اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پاسخگویی این مرکز به نزدیک به یازده هزار تماس مردمی از بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا چهارم فروردین 1403 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «زهرا معتمدی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزهداران در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید نوروز، از پزشکان و کارشناسان این مرکز به پاس خدمات شبانه روزی و بی وقفه آنان به ویژه در ایام تعطیلات سال جدید قدردانی کرد.
او با بیان اینکه این مرکز پاسخگو و پیگیر شبانه روزی شکایات بیماران و مراجعان به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس است، گفت: مدیریت تخت ها و تجهیزات بیمارستانی و اعزام هدفمند بیماران بر اساس دستورالعمل، از جمله نقاط قوت مرکز پایاش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
رئیس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه اضافه کرد: مردم و مهمانان نوروزی می توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه کرده و در صورت حل نشدن مشکل، با مرکز پایش مراقبت های درمانی به شماره سامانه ۱۸۱۹ تماس بگیرند.
دکتر معتمدی درباره شماره تماسهای ضروری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: شماره تماس ۱۱۵مربوط به سامانه تلفنی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، شماره تماس 190 مربوط به سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماره تماس 1819 مربوط به سامانه تلفنی مرکز پایش مراقبتهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
او یادآور شد: مردم و مهمانان نوروزی می توانند برای اطلاع از نحوه و زمان فعالیت مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز شامل فعالیت داروخانه، مراکز بهداشتی، اورژانس، مراکز دیالیز، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، واکسیناسیون، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، انتقال خون، درمان اعتیاد، مشاوره شیر مادر و درمان هاری به پایگاه مجازی به نشانی اینترنتی http://nowrooz.sums.ac.ir نیز مراجعه کنند.
پایان خبر