سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه، منصوب شد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، «محسن ناصری نژاد» را به عنوان «سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن ابلاغ دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، خطاب به «محسن ناصری نژاد» به عنوان «سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه» آمده است:
نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه» منصوب میگردید. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، حسن تدبیر، رعایت تمام ضوابط و جهات شرعی و قانونی و در نظر داشتن منشور اخلاقی و اجرایی دولت چهاردهم، توجه به سیاست ها،اسناد بالا دستی و قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور در حوزه سلامت و هماهنگی کامل با اینجانب، در انجام امور محوله و اعتلای دانشگاه موفق باشید.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از زحمات «کمال خوبانی» در مدت تصدی این مسوولیت، قدردانی کرد.
نظر دهید