مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در شیراز:
برپایی میز ارتباطات مردمی، گامی به سوی امیدآفرینی در جامعه است
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین روز برگزاری میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این خدمت را گامی به سوی امیدآفرینی در سطح جامعه دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «علیرضا رحیم نیا» در میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت فارس که در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، در حال برگزاری است، هدف مهم این اقدام را کمک به رفع دغدغه ها و مشکلات مردمی در حوزه های مختلف، در سریع ترین زمان ممکن دانست.
او با اشاره به حضور مسوولان ارشد وزارت بهداشت در این برنامه به عنوان نمایندگان تام الاختیار برای رفع مسایل عمومی در حوزه سلامت افزود: همچنین این میز ارتباطات مردمی، فرصتی بسیار شایسته برای آگاهی مستقیم از دغدغه های مردم است و اینکه در هر منطقه از کشور، چه مشکلاتی به صورت غالب وجود دارد تا بتوان به کمک برنامه ریزی لازم، زیرساخت های رفع مشکلات را به نحو بهتری فراهم کرد.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت، دیگر هدف برپایی این میز ارتباطات مردمی را امیدآفرینی در سطح جامعه با آگاهی مردم نسبت به دغدغه مندی مسوولان دانست.
دکتر رحیم نیا که در حاشیه برپایی این میز خدمت سخن می گفت، بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی مراجعان ابتدای صبح امروز تا کنون را مربوط به موارد انتقال دانشجویان و کارکنان، همچنین موارد مربوط به اشتغال عنوان کرد.
میز ارتباطات مردمی در حوزه سلامت، از ابتدای صبح امروز، نوزدهم مهر، در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور دکتر «علیرضا رحیم نیا» مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت؛ دکتر «عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت؛ جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت؛ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان ارشد دانشگاه آغاز به کار کرده و تا جمعه، بیست و یکم مهر، از ساعت 8 صبح تا 18 ادامه دارد.
پایان خبر
نظر دهید