در نشست شورای مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛
بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان تاکید شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع مدیران ارشد این معاونت، بر اهمیت ایجاد زمینه های تکریم ارباب رجوع و سرعت در پاسخگویی به مراجعان، تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست هم اندیشی با بیان اینکه مجموعه سلامت فارس همواره بر احترام بیماران و تکریم ارباب رجوع تاکید دارد، گفت: رعایت اصل مهم تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی کلمه و بیش از پیش، سرلوحه خدمات در تمامی محیط های درمانی و اداری مراکز درمانی و مجموعه معاونت درمان دانشگاه قرار گیرد.
او با اشاره به اینکه یک نارضایتی کوچک می تواند تمامی خدمات اثربخش یک مجموعه را زیر سوال برود، تقویت ارتباط میان مردم و مسوولان را در حل مسایل و افزایش رضایت ارباب رجوع بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ارایه خدمات درمانی با کیفیت به مردم در سراسر مناطق استان، اولویت کاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمامی سطوح است.
دکتر شریفی اضافه کرد: در آموزههای دینی ما بر تکریم ارباب رجوع تاکید زیادی شده است، بر همین اساس انتظار می رود مدیران و کارکنان واحدهای مختلف درمانی رعایت این اصل را با اولویت ویژه، مورد توجه قرار دهند.
پایان خبر
نظر دهید