جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/20
  • - تعداد بازدید: 372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در چهار ماه نخست 1403؛

5258 مراجعه کننده به بیمارستان تک تخصصی استاد محرری از خدمات این مرکز بهره مند شدند

رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با اشاره به ارائه خدمات چهار ماهه نخست سال جاری در این بیمارستان استاد محرری، اقدامات این مرکز را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، رئیس بیمارستان با اشاره به فعالیت این مرکز گفت: این بیمارستان با 212 تخت فعال در قالب 6 بخش مردان و یک بخش زنان، یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تک تخصصی روانپزشکی در جنوب کشور است که درصدی از بیماران اعصاب و روان جنوب کشور را زیر پوشش دارد.

دکتر «لیلا رازقیان جهرمی» افزود: با تلاش کارکنان کادر درمان بیمارستان استاد محرری در چهار ماه نخست سال جاری، درمانگاه این مرکز، پذیرای پنج هزار و 258 مراجعه کننده بوده است که از این تعداد هزار و 804  نفر از این بیماران بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

او همچنین با اشاره به تلاش این مرکز درمانی برای حمایت از بیماران، از تداوم خدمات مشاوره ای بیمارستان به ترخیص شدگان به مدت یک سال پس از ترخیص خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمایت از بیماران دارای مشکلات اعصاب و روان در روند بهبودی و بازگشت دوباره آنان به جامعه، با همکاری کلینیک سلامت این مرکز درمانی، بیش از 30 درصد بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، به مدت یک سال، همچنان خدمات مشاوره ای دریافت می کنند.

رییس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری دیگر خدمات این درمانگاه را شامل خدمات مشاوره ای مانند مشاوره ازدواج، تغذیه و رژیم درمانی به صورت روزانه و با حضور روانشناسان و کارشناسان مرتبط عنوان کرد.

دکتر رازقیان جهرمی در خصوص ارائه خدمات پاراکلینیکی این مرکز درمانی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری، آزمایشگاه این مرکز دو هزار و 401 مراجعه کننده داشت که 27 هزار و 711 خدمت برای این بیماران انجام شده است؛ همچنین در این چهار ماه، 128 بیمار خدمات رادیولوژی از این مرکز دریافت کرده اند.

پایان خبر 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106352
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب