http://sums.ac.ir/بیضاء
لیست اخبار صفحه :1 بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضا ارتقای پایش بیماران در بیمارستان قمر بنیهاشم (ع) بیضا با تجهیز اورژانس به مانیتورهای پیشرفته علائم حیاتی 1405/03/05 بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضا ارتقای سطح خدمات اورژانس بیمارستان قمر بنیهاشم (ع) بیضا با تجهیز به دستگاه ونتیلاتور پیشرفته 1405/03/05 شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیضا با حضور خیرین استانی انجام شد؛ بازدید از روند ساخت مرکز خدمات جامع سلامت دشمنزیاری بیضا 1405/03/03 بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضا همکاری
05/04/01 15:22
http://sums.ac.ir/آرشیو-آخرین-اخبار/بازدید-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-و-جمعی-از-اعضای-هیات-رییسه-دانشگاه-از-حوزه-سلامت-شهرستان-بیضا-و-منطقه-کامفیروز-به-روایت-تصویر-⁄-خرداد-1405
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه از حوزه سلامت شهرستان بیضا و منطقه کامفیروز به روایت تصویر / خرداد 1405 بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه از حوزه سلامت شهرستان بیضا و منطقه کامفیروز به روایت تصویر / خرداد 1405 "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> "> کپی کلمات کلیدی عکاس محمد کریمی لیست اخبار نظرات 0 نظر ب
05/03/12 09:47
http://sums.ac.ir/آرشیو-آخرین-اخبار/تسهیل-مسیرهای-توسعه-خدمات-سلامت-محور-استان،-با-انگیزه-و-دغدغه-مندی-مسوولان-شهرستان-ها-
تسهیل مسیرهای توسعه خدمات سلامت محور استان، با انگیزه و دغدغه مندی مسوولان شهرستان ها رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از حوزه سلامت بیضاء: تسهیل مسیرهای توسعه خدمات سلامت محور استان، با انگیزه و دغدغه مندی مسوولان شهرستان ها --> رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه اعضای هیات رئیسه دانشگاه، در دومین برنامه سفر امروز به شهرهای استان، با حضور در شهرستان بیضاء، خدمات سلامت محور در این شهرستان را بررسی کردند.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برنامه سفر د
05/03/12 07:52
http://sums.ac.ir/انتصابات/انتصاب-مدیر-بیمارستان-حضرت-قمر-بنی-هاشم(ع)-شهرستان-بیضا
انتصاب مدیر بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بیضا انتصاب مدیر بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بیضا --> به موجب حکمی از سوی دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «طیبه زاهدی» به عنوان مدیر بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرستان بیضا منصوب شد. گروه خبری : کد خبری : 151377 کپی کلیدواژه خبرنگار مدیر سیستم لیست اخبار نظرات 0 نظر برای این مطلب وجود دارد نظر دهید ارسال نظر مت
05/02/23 21:09
http://sums.ac.ir/آرشیو-آخرین-اخبار/نظارت-بازرسان-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-بر-سلامت-در-استان⁄-9-اردیبهشت
نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سلامت در استان/ 9 اردیبهشت نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر سلامت در استان/ 9 اردیبهشت --> بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، همه روزه در تمام نقاط استان بر سلامت در حوزه های مختلف نظارت دارند. کشف و معدوم سازی حدود نیم تُن گوشت مرغ و مواد غذایی غیرقابل مصرف در شهرستان کازرون در بازدید بازسان سلامت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، ۴۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ و مواد غذایی غیرقابل مصرف، کشف و معدوم شد. به گزارش روابط عمومی
05/02/09 08:22
http://sums.ac.ir/آرشیو-آخرین-اخبار/راه-اندازی-۱۱-پایگاه-جدید،-نوسازی-ناوگان-و-آغاز-پروژه-های-عمرانی-کلیدی
راه اندازی ۱۱ پایگاه جدید، نوسازی ناوگان و آغاز پروژه های عمرانی کلیدی جهش خدمات اورژانس فارس در سال ۱۴۰۴؛ راه اندازی ۱۱ پایگاه جدید، نوسازی ناوگان و آغاز پروژه های عمرانی کلیدی --> مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اقدامات گسترده در سال ۱۴۰۴ خبر داد که با هدف ارتقای دسترسی عادلانه به خدمات اورژانسی و کاهش زمان رسیدن به مصدومان صورت گرفته است؛ راهاندازی ۱۱ پایگاه اورژانس جدید، نوسازی و تقویت ناوگان آمبولانس و موتورلانس و آغاز پروژه های عمرا
05/02/07 12:16
http://sums.ac.ir/اخبار/توسعه-خدمات-سلامت-محور-در-بیضاء-با-بهسازی-بیش-از-۱۴-خانه-بهداشت
توسعه خدمات سلامت محور در بیضاء با بهسازی بیش از ۱۴ خانه بهداشت سیمای سلامت بیضاء در سالی که گذشت؛ توسعه خدمات سلامت محور در بیضاء با بهسازی بیش از ۱۴ خانه بهداشت --> رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضاء با بیان مهم ترین زمینه های توسعه سلامت بیضا در سال 1404، از جمله اقدامات صورت گرفته را بهسازی بیش از 14 خانه بهداشت شهرستان عنوان کرد که با هدف تقویت گستره های خدمت رسانی به تمامی جمعیت تحت پوشش شهرستان صورت گرفته است.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مح
05/01/17 11:57
http://sums.ac.ir/آرشیو-آخرین-اخبار/ -تأکید-بر-توسعه-و-تقویت-زیرساختهای-سلامت-در-شمالغرب-فارس
تأکید بر توسعه و تقویت زیرساختهای سلامت در شمالغرب فارس در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با نماینده مردم شهرستانهای سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی: تأکید بر توسعه و تقویت زیرساختهای سلامت در شمالغرب فارس --> در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با نماینده مردم شهرستانهای سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، مهمترین مطالبات و اولویتهای حوزه بهداشت و درمان در شمالغرب استان فارس بررسی و بر تسریع در توسعه زیرساختهای سلامت
04/12/03 22:03
http://sums.ac.ir/آرشیو-تستی1/بهره-برداری-از-اتاق-احیای-قلبی-ریوی-و-راهاندازی-دستگاه-اکسیژنساز-بیمارستان-امام-حسین(ع)-سپیدان
بهره برداری از اتاق احیای قلبی ریوی و راهاندازی دستگاه اکسیژنساز بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان گامی نو در ارتقای خدمات درمانی سپیدان؛ بهره برداری از اتاق احیای قلبی ریوی و راهاندازی دستگاه اکسیژنساز بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان --> اتاق جدید احیای قلبی ریوی و دستگاه اکسیژنساز بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان سپیدان، با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سپیدان، رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت: این اقدامات با هدف ارتقای خدمات درم
04/11/25 12:16
http://sums.ac.ir/اخبار/توسعه-خدمات-سلامت-در-شهرستان-بیضا-همزمان-با-دهه-فجر-1404
توسعه خدمات سلامت در شهرستان بیضا همزمان با دهه فجر 1404 توسعه خدمات سلامت در شهرستان بیضا همزمان با دهه فجر 1404 --> همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مردم بیضا شاهد توسعه خدمات سلامت در این شهرستان بودند. بهرهبرداری از دستگاه پیشرفته OPG در بیمارستان قمر بنیهاشم(ع) بیضا با هدف کاهش مراجعه بیماران به مرکز استان، دستگاه رادیولوژی فک و صورت (OPG) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در بیمارستان حضرت قمر بنیهاشم(ع) بیضا به بهره برداری رسید؛ این پروژه که با پیگیریهای رئی
04/11/21 13:56