سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نظارت سرپرست معاونت غذا و دارو بر روند توزیع عادلانه دارو در شیراز

.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه، با حضور در انباردارویی دو
بیمارستان و یک انبار دارویی درسطح شهرشیراز، از نزدیک بر روند تامین سلامت دارو و
توزیع عادلانه دارو در بین شهروندان، نظارت کرد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد خشنود» سرپرست معاونت غذا و داروی
دانشگاه با همراهی دکتر «مهدی خسروی» مشاور و جانشین خود و جمعی از کارشناسان
حوزه بازرسی واحد بیمارستانی، در ادامه بازدیدهای نظارتی مجموعه ستادی این معاونت،
از انباردارویی دو بیمارستان و یک انبار دارویی در شیراز بازدید کرد.



او افزود: تیم بازرسی ویژه معاونت بعد از توزیع دارو از شرکت های پخش
و تحویل به انبار دارویی بیمارستان ها، ضمن کنترل مجدد کلید توزیع ابلاغی معاونت
غذا و دارو به شرکت های پخش، فرآیند توزیع دارو میان بیمار را نیز مورد رصد و
بازبینی قرار می دهد.



مشاور و جانشین معاون غذا و دارو نیز گفت: بازرسی های اخیر در راستای
توزیع صحیح داروهای خاص و کمیاب و دسترسی عادلانه مردم به دارو، از ساعات اولیه
روز تا ساعات پایانی شب به تناوب در حوزه بیمارستانی انجام می گیرد.

 


دکتر «مهدی خسروی» اضافه کرد: بدیهی است که پس از هر فصل، نتایج این
بازدیدها مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و بر اساس عملکرد، فرآیندهای تشویق و
تنبیه در نظر گرفته می شود و در صورت اصلاح نشدن عملکرد خاطیان احتمالی، اقدام
قانونی مقتضی صورت می پذیرد.



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 2931
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب