رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد:
خطر ابتلا به کرونا جدی است و همه باید نگران اوج گیری دوباره ویروس در جامعه باشیم!
.
در نودمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه انجام شد؛
بررسی وضعیت ابتلا به کرونا در استان های پُرخطر همجوار با فارس
.