سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند منصوب شد

.

طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی
شیراز،
«حسن کرمی» با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند، منصوب شد.

 


نظــر بــه مراتب تعهد و
شایستگی جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان
سرپرست بیمارستان امام هادی(ع)
فراشبند
منصوب می گردید، تا با
استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات
قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید.



امیدوارم با توکل به
خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون
بخشی در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق
و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.



اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می
باشد:



1- مدیریت و ارتقاء توانمندی پرسنل و
پزشکان محترم در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و حفظ کرامت انسانی همکاران و
مراجعین.



2- تدوین برنامه عملیاتی منطبق با
سیاست های این معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره ای.



3- استفاده حداکثری از توانمندیهای
مجمع خیرین سلامت، سازمانها و نهادهای برون بخشی.



4- اولویت در پرداخت های پرسنل و
پزشکان.



5- نظارت مؤثر بر
کلیه فرآیندهای هزینه درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با
رویکرد اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه
به این معاونت.



6- رعایت
اصول و سلسله مراتب اداری و وقت گذاری مناسب در پیگیری امور اداری.



7- به
کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت در جهت ارتقاء شاخص های درمانی.







دکتر عبدالخالق کشاورزی



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 5128
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب