سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند منصوب شد
.
طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، «حسن کرمی» با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند، منصوب شد.
نظــر بــه مراتب تعهد و
شایستگی جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان امام هادی(ع)
فراشبند منصوب می گردید، تا با
استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات
قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید.
امیدوارم با توکل به
خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون
بخشی در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق
و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می
باشد:
1- مدیریت و ارتقاء توانمندی پرسنل و
پزشکان محترم در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و حفظ کرامت انسانی همکاران و
مراجعین.
2- تدوین برنامه عملیاتی منطبق با
سیاست های این معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره ای.
3- استفاده حداکثری از توانمندیهای
مجمع خیرین سلامت، سازمانها و نهادهای برون بخشی.
4- اولویت در پرداخت های پرسنل و
پزشکان.
5- نظارت مؤثر بر
کلیه فرآیندهای هزینه درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با
رویکرد اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه
به این معاونت.
6- رعایت
اصول و سلسله مراتب اداری و وقت گذاری مناسب در پیگیری امور اداری.
7- به
کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت در جهت ارتقاء شاخص های درمانی.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید