حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توسعه خدمات سلامت در داراب
.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست جمع بندی سفر امروز
خود به شهرستان داراب که با حضور مسوولان شهرستان داراب و اعضای هیات رئیسه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، نسبت به برنامه ریزی برای توسعه خدمات سلامت
در این شهرستان قول همکاری داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست
جمع بندی این سفر که در دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب برگزار شد، ابتدا مسوولان
شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب اولویت های خود را در
زمینه توسعه خدمات مطرح کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست اظهار کرد:
خدمات خوبی در حوزه سلامت شهرستان داراب ارائه می شود که نیاز به ارتقا دارد.
دکتر «مهرزاد لطفی» خدمت به مردم را اولویت مجموعه سلامت
فارس و یک وظیفه خواند و افزود: با تغییر ساختاری می توان خدمات بهداشت و درمان
منطقه را ارتقا داد.
او با تاکید بر پیگیری موارد ارزیابی شده و مطرح شده در این
سفر، ادامه داد: تلاش می شود با برنامه ریزی، موارد به بر اساس اولویت به مرحله
عملیاتی برسد.
تقدیر نماینده مردم
داراب و زرین دشت از پیگیری مسوولان حوزه سلامت برای توسعه خدمات در داراب
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در
این نشست با ابراز امیدواری نسبت به جدیت در پیگیری مطالبات مردم، گفت: با نگاه
ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص پیگیری مطالبات مردم، دستاوردهای خوبی
در این سفر وجود داشت.
دکتر «محمدجواد عسکری» ضمن اعلام آمادگی برای در اولویت
قرار دادن مواردی که در سطح ملی نیاز به پیگیری دارد، از رئیس و مسوولان ارشد
دانشگاه برای حضور در این منطقه، در شرایط بحران کروناویروس قدردانی کرد.
او تاکید کرد: امید است خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)
داراب به نحوی ارتقا یابد که شاهد رفع نیاز مردم این شهرستان به سفر به شهرستان
های همجوار باشیم.
توسعه خدمات بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، پیشرفت
پروژه های عمرانی، توسعه اعتبارات، تقویت نیروی انسانی موردنیاز، توسعه اورژانس
هوایی شهرستان، نوبت کاری پزشکان، پرداخت مطالبات، توسعه تجهیزات و ملزومات پزشکی،
هتلینگ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مراکز و بهسازی بخش های بیمارستانی از جمله
محورهای مورد بررسی در این نشست بود.
اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از پروژه
ساخت مرکز خیرساز درمانگاه حمایت از بیماران دیالیزی و کلیوی بازدید کردند.
این پروژه سلامت هم اکنون با پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی، در
سه طبقه و با هزار و پانصد مترمربع زیربنا در حال ساخت است.
دکتر «مهرداد شریفی»
معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «عبدالرسول
همتی»، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سید روح الله حسینی»
مدیر روابط عمومی دانشگاه و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر
طرح های عمرانی دانشگاه در این سفر، رئیس دانشگاه را همراهی می کنند./101
پایان خبر
نظر دهید