سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آموزش و پرورش فارس در ارایه خدمات به دانش آموزان پروانه ای

.

نخستین نشست هم اندیشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و
اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، در خصوص توسعه همکاری بین بخشی و کاهش مسایل
آموزشی و تحصیلی دانش آموزان مبتلا به بیماری پروانه ای
(EB) ، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، معاون درمان دانشگاه، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه
خدمات درمانی به این بیماران در سطح کشور، به عنوان یکی از دانشگاه های پیشتاز به
شمار می رود، از همکاری با آموزش و پرورش در راستای کاهش مسایل دانش آموزان پروانه
ای که منجر به ایجاد بستر مناسب برای ورود آنها به جامعه شده، ابراز امیدواری کرد.

 


دکتر «عبدالخالق کشاورزی»، افزود: با توجه
به اینکه مربیان بهداشت مدارس گروه هدف اصلی هستند، در صورت آموزش به آنها و
آشنایی با این بیماری، می توانند به شناسایی و تحصیل هر چه بهتر دانش آموزان
پروانه ای کمک کنند.



معاون درمان دانشگاه، اعلام کرد: این
معاونت آمادگی دارد در قالب ارائه خدمات حمایتی، درمانی آموزشی، اجتماعی و پژوهشی
به دانش آموزان
مبتلا به بیماری پروانه ای، با اداره کل آموزش و پرورش تفاهم نامه منعقد کند.



در این نشست دکتر «داود حدادی» رئیس
اداره بیماران خاص دانشگاه، آماری از دانش آموزان
مبتلا به بیماری پروانه ای در سطح استان فارس را ارائه کرد.



مسوول کاردرمانی اداره کل
آموزش و پرورش استثنایی فارس، با بیان اینکه از سال گذشته با همکاری سازنده ای که
میان معاونت درمان دانشگاه و و آموزش و پرورش صورت گرفته، مسایل تحصیلی دانش
آموزان پروانه ای تا حد زیادی مرتفع شده است.



دکتر «قمری»، در خصوص طرح
فراگیر آموزش و پرورش استثنایی برای دانش آموزان دارای مشکلات جسمی حرکتی توضیحاتی
را ارائه داد.



«رحیمی» مسوول امور مالی اداره کل آموزش و
پرورش استثنایی
استان فارس، با اعلام آمادگی
این اداره برای همکاری همه جانبه جهت برگزاری کلاس های آموزشی، ابراز امیدواری کرد
که دانش آموزان پروانه ای بتوانند در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود تحصیل کنند.



این نشست با حضور دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان،
دکتر «حسین درویشی» مدیر اجرایی دستور العمل برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب
العلاج، خاص و نیازمند، دکتر «داود حدادی» رئیس اداره بیماران خاص،
دکتر
«پرویزی» فوکال پوینت بیماران
EB استان فارس، دکتر «قمری» مسئول کاردرمانی اداره کل اداره
کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران ارشد هر دو سازمان برگزار شد.



پایان خبر











  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3729
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب