سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 30 هزار مصدوم حوادث ترافیکی فارس در 6 ماه نخست امسال

.

در 6 ماه نخست سال 97 ، بیش از سی هزار مصدوم در حوادث
ترافیکی استان فارس به ثبت رسیده است.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر حوادث
و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در 6 ماه نخست سال 97 بیش از 25 هزار مورد تصادف
در جاده های استان فارس به ثبت رسیده که از این تعداد، 16 هزار و 241 مورد تصادف
شهری و 91 هزار و 661 مورد تصادف جاده­ای بوده است.



دکتر «محمدجواد مرادیان» افزود: در این حوادث 31هزار و 307 نفر
مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار درصد افزایش داشته است.



او همچنین از افزایش 12 درصدی مصدومان حوادث جاده ای خبر
داد و گفت: در 6 ماه نخست سال، 18 هزار و 90 نفر در حوادث شهری و 13 هزار 217 نفر
در حوادث ترافیکی جاده ای مصدوم شدند که در تعداد مصدومان حوادث ترافیکی جاده ای،
شاهد افزایش 12 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده­ایم.



مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با
اشاره به کاهش 9 درصدی تعداد فوتی های حوادث ترافیکی در 6 ماه نخست امسال نسبت به
سال گذشته، اضاقه کرد: 22 هزار و 311 نفر پس از اقدامات اولیه درمانی تیم های
امدادی اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل و هشت هزار و 996 نفر نیز پس از اقدامات درمانی در محل به صورت
سرپایی درمان شدند.



دکتر مرادیان آمار مرگ و میر این حوادث در محورهای ارتباطی
استان را 339 نفر اعلام کرد و با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و
تخطی نکردن از سرعت مطمئن، یادآور شد: درصد قابل توجهی از تعداد حوادث ترافیکی
مربوط به خواب آلودگی راننده و تجاوز از سرعت مجاز بوده است که امیدواریم با رعایت
اصول رانندگی از سوی مردم دیگر شاهد حوادث تلخ و غم انگیز در جاده های استان نباشیم./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 2912
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب