انتصاب مسوول کمیته ترجمان و تبادل دانش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
.
طی حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «مسوول کمیته ترجمان و تبادل دانش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه» منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در
این حکم خطاب به دکتر «پیوند باستانی» آمده است:
احتراما با عنایت به تعهد
و تجربیات ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به مدت 2 سال به عنوان مسوول کمیته
ترجمان و تبادل دانش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب می گردید، امید است با
استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توانمندی های علمی و اجرایی خود و مشارکت
سایر اعضاء در جهت ارتقاء و اعتلاء فعالیت های مربوطه اهتمام لازم را در زمینه
موارد زیر مبذول نمایید:
*سیاست گزاری کلی برای ایجاد و بهینه سازی ترجمان و تبادل دانش
*برنامه ریزی به منظور ایجاد تعامل دو سویه و مستمر مدیران مراکز
تحقیقاتی، مجریان طرح ها و نویسندگان مقالات با مسوولان دانشگاه
*برنامه ریزی آموزشی(جهت مدیران، صاحب پیام و مخاطبان) در جهت استخراج
و نشر پیام به شکل مناسب
*کارشناسی و نظارت بر پیام های کاربردی حاصل از مقالات و طرح ها
*برنامه ریزی به منظور نحوه انتشار پیام به مخاطبان ذینفع
دکتر یونس قاسمی
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم
پزشکی شیراز
نظر دهید