سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز طرح رویت خدمات تصویربرداری و جواب آزمایش بیماران ارجاعی از شهرستان ها در مراکز شیراز

.

طرح رویت خدمات تصویربرداری و جواب آزمایش بیماران ارجاعی
از شهرستان ها در مراکز شیراز به صورت پایلوت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی آغاز
شده و از ابتدای آذر در همه مراکز اجرایی می شود.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشستی
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرآیند ارجاع بیماران بین
بیمارستانی
مورد بررسی قرار گرفت.

 


معاون درمان دانشگاه در این نشست با بیان آمار ماهانه حدود
دو هزار و صد مورد ارجاع بیمار از شهرستان به شهرستان، شهرستان به شیراز و ارجاع
بین بیمارستان های شیراز، گفت: برای این بیماران در بیمارستان مبداء، خدماتی از جمله
تصویربرداری و آزمایش در طول دوران بستری انجام می گیرد که هنگام ارجاع بیمار به
بیمارستان مقصد، این خدمات به دلیل نبود دسترسی مورد استفاده پزشکان بیمارستان
مقصد قرار نمی گرفت.



دکتر «عبدالخالق کشاورزی» این امر را موجب تکرار مجدد این خدمات
عنوان کرد و افزود: با همکاری واحد فناوری اطلاعات و اداره
HIS دانشگاه، بستری
در نرم افزار
HIS بیمارستان های تحت پو شش این دانشگاه شده
است که اطلاعات بیماران ارجاعی پس از ترخیص از بیمارستان مبدا در بیمارستان مقصد
قابل رویت و استفاده باشد./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3032
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب