سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دبیر و اعضای شورای اساتید بالینی دانشگاه منصوب شدند

.

با حکم رییس دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، دبیر و اعضای شورای اساتید بالینی دانشگاه منصوب شدند.

 


به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در حکمی، دکتر «سید امیررضا مصباحی»
را به عنوان دبیر شورای اساتید بالینی دانشگاه و دکتر «مانی رمزی»، دکتر «بیژن
ضیائیان»، دکتر «فاطمه السادات نجیب»، دکتر «رضا جویبار»، دکتر «حمیدرضا فرپور»،
دکتر «مهدی قهارترس»، دکتر «امین ابوالحسن فروغی»، دکتر «شهریار ضیغمی»، دکتر «حمید
نعمتی»، دکتر «رضا کبودخانی»، دکتر «حسین جمالی»، دکتر «جواد کجوری»، دکتر «افشین
برهان حقیقی»، دکتر «حسین اسماعیل زاده»، دکتر «وحید محمد کریمی»، دکتر «مهدی
حقیقت افشار»، دکتر «منصور انصاری»، دکتر «مهرداد رضایی»، دکتر «امین نیاکان»،
دکتر «سید محمودرضا سجادی»، دکتر «نوید امیدی فر»، دکتر «سید علی دستغیب» و دکتر «حسین
فرامرزی» را به عنوان اعضای شورای اساتید بالینی دانشگاه منصوب کرد.



در متن حکم دکتر لطفی خطاب
به دبیر و اعضای شورای اساتید بالینی دانشگاه آمده است:



با عنایت به انتخابات برگزار
شده در گروه های آموزش بالینی، نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده
جنابعالی/سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به مدت 2 سال به عنوان عضو شورای اساتید
بالینی دانشگاه منصوب می گردید تا ان شاء الله با بهره گیری از توانمندی های علمی
و اجرائی خود و مشارکت و همفکری سایر اعضاء و با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده
در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه اهتمام جدی مبذول نمایید.



توفیق روزافزون شما را از
خداوند منان مسألت می نمایم.

 




دکتر
مهرزاد لطفی



رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز





  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 20895
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب