سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام معاون بهداشت دانشگاه به مناسبت روز داروساز

.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، روز داروساز را تبریک
گفت.

 


به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام
دکتر «عبدالرسول همتی»
آمده است:



یا من اسمه دواء و ذکره شفاء



پنجم شهریور ماه مصادف با زادروز محمدبن زکریای رازی
روز داروساز نامیده شده است، روزی برای قدردانی از نقش حیاتی و بی‌بدیل‌ جامعه
داروسازان کشور در زنجیره خدمات سلامت
.



این روز فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و
درک اهمیت جامعه پرتلاش و توانمند داروسازان کشور در تکمیل چرخه تأمین سلامت است
.



همگان بر این مهم توافق دارند که علم داروسازی
یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین علوم پایه در کشور ماست که دستاوردهای آن به
طور مستقیم در سلامت افراد جامعه موثر می باشد، در واقع هر لحظه که نیازمندی در
بستر بیماری خود، به نیت برخورداری از شفای الهی دارو دریافت می ‌نماید، دست
مهربان داروسازانی که در عرصه داروسازی مشغول خدمت شبانه ‌روزی می ‌باشند را لمس
می ‌نماید.



با این امید که ادامه دهنده راه بزرگان این
عرصه باشید و با هم‌ افزایی علم و تجربه، بتوانید گام ‌های بلندتری در حوزه دارو
سازی بردارید، بار دیگر این روز را به جامعه داروسازان کشور و به ویژه اساتید
داروسازی و داروسازان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک گفته و آرزوی سلامتی، افزایش
طول عمر باعزت و سلامتی و توفیقات علمی برایشان دارم.





دکتر عبدالرسول همتی



معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و
رئیس مرکز بهداشت استان

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9263
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب