سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت عید سعید قربان

.

رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، عید سعید قربان را تبریک گفت.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن این پیام، آمده است:



عید
سعید قربان، عید بندگی و ایمان، عید گذشتن برای خداوند است که تصویری شگرف از
اخلاص انسان را در برابر معبود بی همتا ترسیم می کند. عید قربان، یادآوریست برای
همه ما که در برابر راستی و ایمان، اسماعیل درونمان را قربانی حق و یقین کنیم.



ابراهیم خلیل الله، میعاد رهیدگی از اسارت نفس و تبلور تقرب، آئین بندگی را
به زیباترین گونه به تصویر کشید و با تاسی به ژرف ترین مفهوم ایمان، کلیدی
ارزشمندی از ثمره بندگی به بشریت هدیه کرد.



این عید سعید کرامت انسان را به تمامی مسلمانان و به ویژه دانشگاهیان علوم
پزشکی شیراز صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال می خواهم به همه ما،
توفیق تعبد معبود در تمامی برهه ها و عمل حقیقی به ایمان را اعطا نماید.



دکتر
علی بهادر



رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8775
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب