پیام تبریک معاون غذا و داروی دانشگاه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی
.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی به
مناسبت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد خشنود» ضمن تبریک به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز
ارتباطات و روابط عمومی، نامگذاری این روز را بیانگر اهمیت روزافزون شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده
امروزی دانست.
در متن این پیام آمده است :
مقام
معظم رهبری (مدظله العالی): «روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان ها و
نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح
ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات
سریع می باشد، وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های
پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیرقابل
اجتناب است».
نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با
به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و
ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کنند، انکارناپذیر بوده و
قابل تقدیر است. بی شک 27 اردیبهشت ماه تداعی گر اهمیت و
نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده هر سازمانی
تبدیل شده است.
نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه
آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کنند،
بیانگر اهمیت فزاینده شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروزی است، روابط
عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه
مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژهای
دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصه
ارتباطات، به ویژه همکاران خدوم و خستگی ناپذیرمان در روابط عمومی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، از خداوند متعال، موفقیت در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری
اسلامی ایران و مردم عزیز این مرز و بوم را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت
می نمایم.
دکتر محمدجواد خشنود
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی
شیراز
نظر دهید