سرپرست بیمارستان امام سجاد«ع» خشت و کنارتخته منصوب شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی، دکتر «میترا مجیب پور» را به عنوان سرپرست بیمارستان امام سجاد«ع» خشت و کنارتخته منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن ابلاغ دکتر «امین نیاکان» معاون درمان دانشگاه، خطاب به سرپرست بیمارستان امام سجاد«ع» خشت و کنارتخته آمده است:
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی و با توجه به پیشنهاد سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون به موجب این حکم به عنوان سرپرست بیمارستان امام سجاد«ع» خشت و کنارتخته منصوب می گردید. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، حسن تدبیر و رعایت تمام ضوابط و جهات شرعی و قانونی و در نظر داشتن منشور اخلاقی و اجرایی دولت چهاردهم، توجه به سیاست ها، اسناد بالادستی و قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور در حوزه سلامت و هماهنگی کامل با اینجانب در انجام امور محوله و اعتلای جایگاه دانشگاه موفق باشید.
همچنین با توجه به اینکه مسئولیت فنی بیمارستان نیز به عهده سرکارعالی خواهد بود، مقتضی است از طریق سامانه صدور پروانه ها اقدامات لازم را بعمل آورید.
دکتر امین نیاکان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از زحمات دکتر «یسنا الله دین» در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.
نظر دهید