سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور دانشجویان سلامت در حوادث و بلایا در رزمایش بزرگ پرتویی در بوشهر

.

دانشجویان
سلامت در حوادث و بلایا در رزمایش بزرگ پرتویی (زمینی، دریایی و هوایی) که در بوشهر برگزار شد، شرکت کردند.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرگروه سلامت در حوادث و بلایای
دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی از حضور دانشجویان و اساتید این رشته در
رزمایش بزرگ حوادث پرتویی – هسته ای که دوازدهم اردیبهشت در بوشهر برگزار شد، خبر
داد.



دکتر
«محمودرضاپیروی» گفت: محوریت این رزمایش با سازمان پدافند غیرعامل کشور و در شعاع
پنج کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر بود که با مشارکت کارگروه های مختلف تمام سازمان
های متولی برگزار شد.

 


او
با اشاره به تخلیه و اسکان اضطراری هزار و 200 نفر از ساکنان بندرگاه، هلیله و
شهرک مروارید از راه خشکی، دریایی و هوایی منطقه افزود: در این رزمایش، امداد و
نجات، اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان، آلودگی زدایی در سایت تخصصی و پایش ثانویه
در بدو ورود بیمارستان با حضور متخصصان انجام پذیرفت.



مدیرگروه
سلامت در حوادث و بلایا اضافه کرد: دانشجویان دکترای سلامت در حوادث و بلایای
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آموخته های حاصل از این بازدید را در شناخت چگونگی پاسخ
به حوادث پرتویی، مانیتورینگ و دستگاه های کاشف پرتویی، زیرساخت های آلودگی زدایی،
آمادگی بیمارستانی برای حوادث پرتویی بسیار ارزشمند ارزیابی کردند./101



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 6367
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب