حضور تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز
.
بیمارستان حضرت زینب (س) در دور دوم اعتبار بخشی در حوزه
آموزش، میزبان تیم ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان بود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)،
دکتر «فاطمه سادات نجیب» معاون آموزشی این بیمارستان، اهداف این بیمارستان را
ارتقای سطح آموزشی و توسعه مرکز در عرصه پژوهش عنوان کرد و گفت: در این بازدید،
تیم ارزیاب وزارت بهداشت با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، سنجه های اعتباربخشی
و فرآیندهای آن را مورد بررسی قرار دادند.

تیم ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،
متشکل از دکتر «اکرم هاشمی»، دکتر «محسن اعرابی»، دکتر «مرضیه توکل» و دکتر «فاطمه
بهمنی» بود./105
پایان خبر
نظر دهید