سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تقدیر از قهرمانان چهارمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز/ «بهار همدلی»؛ پیام کاروان المپیاد ورزشی دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزشی کشور

.

مراسم
تقدیر از قهرمانان چهارمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی
شیراز با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی شیراز، رییس دانشگاه در این آیین برای
دانشجویان آرزوی تندرستی، موفقیت و پیروزی کرده و آنان را به تحرک بدنی و شرکت در
فعالیت های ورزشی فراخواند.

 


دکتر«علی
بهادر» با اشاره به تیم موفقی که با حمایت و تلاش در قهرمانی دانشجویان در سیزدهمین
دوره المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نقش داشته اند، افزود: این
قهرمانی را مدیون مربیان و تیم پشتیبانی دانشگاه هستیم که با تمام توان، برای کسب موفقیت
دانشجویان و افتخارآفرینی برای بالا نگه داشتن پرچم دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش
کرده اند.

 


او
دانشجویان را به داشتن اخلاق نیکو چه در کسب دانش و چه در عرصه ورزشی فراخواند و
تاکید کرد: باید اخلاق و انسانیت را منشا هر فعالیت و کار در امور زندگی قرار دهیم.



دکتر
بهادر با بیان اینکه پارسیان و ایرانیان همیشه در زمینه اخلاق، هنر و بزرگی معروف
بوده اند، شیراز را مهد فرهنگ و هنر و اخلاق نیکو و محل بزرگان برشمرد و رعایت
اخلاق را لازمه کسب موفقیت دانست.



او
برای دانشجویان درخشش در همه زمینه ها آرزو کرد و عنوان کرد: هر فردی با تلاش و
توکل به هر چیزی فکر کند می رسد؛ باید برای اعمال نیک، بزرگی و کسب موفقیت تلاش
کرد.

 


«بهار همدلی»؛ پیام کاروان المپیاد ورزشی دانشگاه در
چهاردهمین المپیاد ورزشی کشور



معاون
فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به اینکه هر ساله عنوان
کاروان المپیاد ورزشی دانشگاه به نام مقدس «احمدبن موسی شاهچراغ(ع)» نامگذاری
شده است، گفت: کاروان المپیاد ورزشی دانشگاه در سال جاری با پیام «بهار همدلی»
راهی این مسابقات شده و امید است تا دانشجویان سفیران خوبی برای این پویش باشند.



دکتر
«کورش عزیزی» با بیان اینکه سیزده دوره متوالی دانشجویان دختر ورزشکار موفق به کسب
قهرمانی در ادوار المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی کشور شده اند، ابراز امیدواری کرد که در
چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در تبریز برگزار می شود
نیز، با استعانت از خداوند متعال و چهارده معصوم (ع)، این دوره با موفقیت برگزار شود.

 


دکتر
عزیزی از انگیزه دانشجویان برای موفقیت هرساله دانشجویان دختر و افتخار آفرینی و
کسب قهرمانی یاد کرد و گفت: از بهترین مربیان کشوری و استانی برای آموزش و آماده
سازی دانشجویان دانشگاه دعوت شده است.



او
از تلاش مربیان و استادان و همچنین همکاری و حمایت ویژه رییس و اعضای هیات رییسه
دانشگاه برای موفقیت و قهرمانی دانشجویان، تقدیر کرد.



معاون
فرهنگی دانشجویی دانشگاه با این تاکید که دانشجویان علوم پزشکی، تامین کنندگان
سلامت جامعه در آینده هستند، ساخت «پیست تارتان» و سالنی برای تمرین «تنیس روی میز»
در ورزشگاه دانشگاه، را از برنامه های آتی این حوزه برشمرد و از مسوولان دانشگاه خواست
تا برای تحقق این اهداف، همچون گذشته حمایت کنند.

 


دکتر
«محسن داودی» مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز در این مراسم، گزارشی از عملکرد این
مدیریت و اقدامات انجام شده برای کسب قهرمانی دانشجویان المپیاد ورزشی دانشگاه،
ارائه داد.

 


در
پایان با تقدیر از مربیان و قهرمانان چهارمین المپیاد درون دانشگاهی دختران
دانشگاه در رشته های مختلف ورزشی، دکتر بهادر، رییس دانشگاه نیز از تلاش های دکتر
عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر کرد./103



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8629
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب