سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 113
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر در سومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار کلان منطقه 5 کشور

.

از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر سومین جشنواره آموزشی تحصیلی
جایزه ملی ایثار کلان منطقه پنج آمایش کشور تقدیر شد.

 


به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه
در این نشست دانشجویان ایثارگر را افتخار جامعه علمی و دانشگاهی کشور برشمرد
و گفت: تلاش ستودنی دانشجویان که در خانواده
بدون حضور پدر شهید و یا با حضور پدر جانباز، و در رقابت های جوانمردانه تحصیلی به
رتبه های علمی شایسته رسیده اند، مایه مباهات و فخر دانشگاه است
.



دکتر «کوروش عزیزی» تاکید کرد: این دانشجویان باید در زمینه
علمی و فعالیت های دانشجویی، همانند والدینشان که الگویی در جامعه هستند، الگویی برای
دانشجویان باشند.

 


دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت:
از دو سال پیش تاکنون دانشجویانی که در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی کلان
منطقه پنج کشور موفق به کسب رتبه شده اند، پس از معرفی به این ستاد، برای شرکت در رقابت
های دانشگاه های علوم پزشکی کشور انتخاب و معرفی می شوند.



دکتر «حجت صفی یاری» با معرفی جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی
ایثار که هر ساله در بین دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار می شود، افزود: در سال
نخست این جشنواره ملی، از 10 دانشجوی برگزیده کشور، سه دانشجو و در سال دوم نیز از
15 برگزیده، چهار دانشجو مربوط به دانشجویان کلان منطقه پنج کشور بوده اند.

 


او با اعلام اینکه در دو دوره برگزاری پیشین، از بین 70 دانشجوی
برگزیده کشور، 15 دانشجوی برتر نیز ستاد شاهد و ایثارگر انتخاب شده اند، گفت: در سال
گذشته، در حیطه معدل شاخص از بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، یکی از دانشجویان رشته
داروسازی شاهد و ایثارگر کلان منطقه پنج، به عنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.



دکتر صفی یاری با اشاره به ارزیابی هایی
که با دبیران ستاد شاهد و ایثارگر کلان منطقه پنج کشور در نشستی مشترک، از معرفی 14
دانشجو برای شرکت در جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد
.

 


او دانشجویان را به کوشش در زمینه های علمی با استعانت از شهدا
فرا خواند و ابراز امیدواری کرد تا در جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار،
امسال نیز همانند سال های دیگر، شاهد درخشش دانشجویان کلان منطقه پنج باشیم.



این مراسم با حضور دکتر «کوروش عزیزی»
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیران ستاد شاهد و ایثارگر کلان
منطقه پنج کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا، بوشهر و بندرعباس و
دانشکده های لار و گراش، صبح امروز در مجتمع ولایت شیراز برگزار شد و برگزیدگان
جشنواره تقدیر شدند./103



پایان خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3825
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب