سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تلاش برای ارتقای سلامت با همدلی و استفاده از تجارب یکدیگر

.

رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشت و درمان فارس، بر
تلاش برای ارتقای سلامت مردم، با همدلی و استفاده از تجارب یکدیگر تاکید کرد.

  

به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در اجلاس روسای
شبکه های بهداشت و درمان استان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی موجود در کشور،
افزود: در شرایط کنونی و تحریم های موجود، باید برای پیشبرد اهداف دانشگاه و
ارتقای سلامت مردم و رضایتمندی بیماران و کاهش آلام آنان، با همدلی و اندیشه و
استفاده از تجارب مناسب یکدیگر تلاش کنیم.

او با
اشاره به تاکید وزیر بهداشت بر پرهیز از سیاسی کاری در حوزه سلامت، از روسای شبکه
های بهداشت و درمان نیز خواست تا این اصل را در فعالیت های خود به کار بندند و
اظهار کرد: لازم است دست اندرکاران و فعالان عرصه سلامت، استقلال خود را حفظ کنند و
برای خدمت و ارتقای سلامت مردم بکوشند.
 


مدیریت
صحیح هزینه ها و استفاده بهینه از تجهیزات، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شیراز در این گردهمایی بود.



رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: فعالان عرصه سلامت و روسای شبکه های بهداشت و
درمان، باید توجه ویژه به بهداشت و پیشگیری از بیماری ها داشته باشند که این
موضوع، کاهش ابتلا به بیماری ها را در بر دارد.



او در
بخش دیگری از صحبت های خود در جمع روسای شبکه های بهداشت و درمان فارس، به اهیمت
بهداشت، به ویژه بهداشت دهان و دندان پرداخت و گفت: آموزش پیشگیری از بیماری های دهان
و دندان و بیماری های غیرواگیر، مانند دیابت، چاقی و بیماری های قلبی عروقی را
باید از مدارس آغاز کرد، چرا که این دانش آموزان، آینده جامعه را تضمین می کنند و
لازم است به صورت منظم و دوره ای با همکاری آموزش و پرورش، یک کارشناس بهداشت با
حضور در مدارس، آموزش های بهداشتی را به دانش آموزان ارایه دهد.

 


دکتر
بهادر افزود: انجام ورزش های همگانی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است
که روسای شبکه های بهداشت و درمان لازم است این امر را در مناطق تحت پوشش خود اجرا
کنند.



دکتر
بهادر ادامه داد: برای کنترل هزینه های اضافی می توان از مصرف کاغذ جلوگیری کرد و
به سیستم الکترونیک روی آورد، همچنین از مصرف لوازم پلاستیک پرهیز کرد که این امر،
علاوه بر کنترل هزینه ها، برای حفظ محیط زیست نیز موثر است.

 


مسایل
مربوط به ارایه خدمات مناسب به بیماران، مقیمی و ماندگاری پزشکان، ارتقای میزان
رضایتمندی بیماران و مراجعان، نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی، کنترل هزینه ها،
درآمدها و پرداخت ها و اعتبارات، دیگر محورهای صحبت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شیراز در این اجلاس فصلی بود./105



پایان
خبر













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9506
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب