سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 500 قلیان در فیروزآباد معدوم شد

.

همگام با اجرای برنامه‌ ممنوعیت عرضه‌ قلیان در مراکز عرضه‌
مواد غذایی و اماکن عمومی، بیش از
پانصد
عدد قلیان با دستور مقام قضایی
در
فیروزآباد
معدوم شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان
فیروزآباد، کارشناس مسوول بهداشت محیط این شبکه گفت: در راستای اجرای قانون جامع
کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و ممنوعیت عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در مراکز
تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، بیش از
پانصد عدد قلیان که در بازدیدهای
مشترک از سوی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات و امنیت
اجتماعی و اتاق اصناف از قهوه ‌خانه ‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان جمع‌ آوری
شده بود، با دستور دادستان معدوم شد
.



مهندس «سلطانعلی هوشیار» افزود: معدوم ‌سازی این اقلام، با
حضور نماینده‌ دادستان، رئیس پلیس امنیت اجتماعی، نماینده‌ اتاق اصناف و کارشناس
مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا شد
.



او از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف
بهداشتی، مراتب را برای پیگیری به سامانه
190 وزارت بهداشت اطلاع دهند./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9207
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب