بیش از 500 قلیان در فیروزآباد معدوم شد
.
همگام با اجرای برنامه ممنوعیت عرضه قلیان در مراکز عرضه
مواد غذایی و اماکن عمومی، بیش از پانصد
عدد قلیان با دستور مقام قضایی در
فیروزآباد معدوم شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان
فیروزآباد، کارشناس مسوول بهداشت محیط این شبکه گفت: در راستای اجرای قانون جامع
کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و ممنوعیت عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در مراکز
تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، بیش از پانصد عدد قلیان که در بازدیدهای
مشترک از سوی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات و امنیت
اجتماعی و اتاق اصناف از قهوه خانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان جمع آوری
شده بود، با دستور دادستان معدوم شد.
مهندس «سلطانعلی هوشیار» افزود: معدوم سازی این اقلام، با
حضور نماینده دادستان، رئیس پلیس امنیت اجتماعی، نماینده اتاق اصناف و کارشناس
مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا شد.
او از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف
بهداشتی، مراتب را برای پیگیری به سامانه 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند./105
پایان خبر
نظر دهید