برگزاری 183مناقصه به ارزش 198میلیارد تومان در «ستاد»، از آغاز امسال
.
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با
همکاری سایر واحدهای دانشگاه و بهره گیری از سامانه
تدارکات الکترونیکی دولت«ستاد»، 183مناقصه
به ارزش 198میلیارد تومان را از آغاز امسال، برگزار کرده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: 163 خرید
در قالب معاملات جزیی و متوسط نیز در مدت یاد شده و با استفاده از بستر سامانه
ستاد، صورت پذیرفت.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با اشاره به موظف شدن همه
دستگاه های دولتی برای استفاده از سامانه ستاد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با
هدف توسعه دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اداری، افزود: این
سامانه از ابتدای امسال در این دانشگاه به بهره برداری رسید و مزیت هایی همچون
افزایش سرعت، کارآیی و کیفیت و کاهش هزینه را به همراه دارد.
او عنوان کرد: شفاف سازی، بانک اطلاعاتی جامع تامین
کنندگان، امنیت فرآیند، نظارت خودکار اجرای قوانین، تنظیم بازار، دسترسی به آمار و
اطلاعات صحیح و به روز، توسعه عدالت و مبارزه با فساد نیز از دیگر فایده های این
سامانه است./105
پایان خبر
نظر دهید