برگزاری دوازدهمین نشست ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت
.
دوازدهمین
نشست ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت با حضور رییس دانشگاه، معاونان بهداشت،
درمان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیران بیمه سلامت و تامین اجتماعی،
با بررسی چالش های پروژه نظام ارجاع الکترونیک و گزارش وضعیت نسخه الکترونیک،
برگزار شد.
به
گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای رفع چالش های پروژه نظام ارجاع الکترونیک،
باید جلساتی اختصاصی با پزشکان روستایی و متخصص برگزار و دستورکارهای جدید نظام
ارجاع الکترونیک به آنها ابلاغ شود.
دکتر
«علی بهادر» افزود : تلاش می شود تا
انتهای مهر امسال، پروژه نسخه الکترونیک در تمامی مراکز دولتی اجرایی شود./102
پایان خبر
نظر دهید