انجام اعتباربخشی آموزشی، بیمارستان نمازی با حضور تیم ارزیاب وزارت بهداشت
.
اعضای تیم
ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اعتباربخشی آموزشی مرکز
آموزشی درمانی نمازی و با هدف بررسی شیوه تحقق استانداردهای مراکز آموزشی، از
بیمارستان نمازی بازدید کردند.
.
به
گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، سرپرست مدیریت این مرکز گفت: اعضای این
تیم صبح امروز، نهم
شهریور با حضور در دفتر معاونت آموزشی و بیان اهداف، در قالب چند گروه به بازدید
از فضاهای آموزشی از جمله سالن های کنفرانس، کتابخانه و واحد پژوهش های بالینی پرداختند.
«بیژن
فاضل جهرمی» افزود: حضور در دفاتر گروه های آموزشی و بخش های درمانی از دیگر
برنامه های این تیم بازدیدکننده بود./103
پایان
خبر
نظر دهید