سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

افتتاح 2 پروژه سلامت در فیروزآباد با حضور معاون بهداشت دانشگاه

.

پایگاه سلامت امام حسین (ع) و پایگاه اورژانس شماره 2شهری در
فیروزآباد، با حضور
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان ارشد
این شهرستان
به بهره برداری
رسید.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و
درمان فیروزآباد، رئیس این شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: پایگاه سلامت
امام حسین (ع) در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیربنای 296 متر مربع و با اعتبار
570 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و اعتبارات شهرستان به بهره
برداری رسید که با دارا بودن پنج پزشک خانواده شهری، 17 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش
دارد.

 


دکتر «خدابخش چگینی» در مراسم افتتاحیه پایگاه اورژانس شماره دو شهری نیز بیان کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت200متر مربع و زیربنای 120متر مربع، به کمک نیک اندیشان حوزه سلامت
و پیگیری اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان فیروزآباد و با اعتبار
470 میلیون تومان به بهره برداری رسید.



او از حمایت های دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، نیکوکاران حوزه سلامت، اعضای شورای خیرین تامین سلامت، مسولان
شهرستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی
قدردانی کرد.

 


«سید کمال علوی» فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز ضمن تقدیر از نیک
اندیشان حوزه سلامت، گفت: هر خدمتی که به مردم در این مجموعه ارایه شود، نیکوکاران
حوزه سلامت در آن سهیم هستند.



در آخرین روز از هفته دولت، با حضور معاون
بهداشت علوم پزشکی شیراز، مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، فرماندار،
جمعی از مسوولان ارشد و نیک اندیشان حوزه سلامت
شهرستان فیروزآباد،
پایگاه
سلامت امام حسین (ع) و پایگاه اورژانس شماره 2شهری این شهرستان
به بهره برداری رسید./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9467
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب