اعزام دومین گروه از کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور
.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اعزام دومین
گروه از کاروان 34 نفره ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه به تبریز، برای حضور در مرحله
دوم چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، دکتر «محسن داوودی» با اعلام این خبر گفت: چهاردهمین المپیاد
قهرمانی دانشجویان دختر علوم پزشکی کشور، با حضور یک هزار و 754
ورزشکار از 58
دانشگاه علوم پزشکی در 9 رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی، شنا، دوومیدانی، کاراته،
والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون، برگزار می شود.
او افزود: امسال و در چهاردهیمن دوره از المپیاد ورزشی
ویژه دختران، برای تامین رفاه و آرامش بیشتر و ارائه خدمات مطلوب تر به ورزشکاران
و ارتقای سطح کیفی مسابقات، این رقابت ها در دو مرحله زمانی متوالی برگزار می شود.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه ادامه داد: در مرحله نخست، رقابت
در پنج رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی، شنا، دو و میدانی و کاراته در بازه زمانی 22 تا 29 مرداد و ادامه رقابت ها در
چهار رشته ورزشی دیگر شامل والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون طی روزهای 3 تا 10 شهریور برگزار می شود.
دکتر داوودی اضافه کرد: کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در دومین مرحله نیز با حضور 34 دانشجوی ورزشکار، همانند مرحله نخست رقابت
ها، عنوان کامل ترین کاروان ورزشی حال حاضر در رقابت ها را به خود اختصاص داده
است.
کسب 20
مدال، سه
کاپ طلا و یک جام
برنز از پنج کاپ موجود و در مجموع با کسب 98
امتیاز، با اختلافی بالا از سایر رقبا، جایگاه نخست جدول مسابقات را از آن خود کرده
و در همان روزهای نخست آغاز المپیاد، نسیم قهرمانی زودرس در اردوی شیراز وزیدن
گرفته بود.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه اظهار کرد: در مرحله نخست مسابقات،
«شیما عبدشنطیایی» با کسب پنج مدال طلای انفرادی و تیمی در رشته شنا و «آیدا
مظلومی» سه مدال طلا انفرادی و تیمی در رشته دو و میدانی موفق شدند عنوان ارزشمند
قهرمان قهرمانان را کسب کنند.
دکتر داودی گفت: «عاطفه رئوفت» نیز با کسب چهار مدال طلای
انفرادی و تیمی و یک نقره و «نسترن عزیزی» هم با کسب دو مدال طلای انفرادی و تیمی
ارزشمند رشته کاراته به عنوان مدال آورترین ورزشکاران دور نخست انتخاب شدند و راه
قهرمانی را برای کاروان ورزشی حضرت احمدبن موسی(ع) هموارتر ساختند.
او افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای شرکت در این
المپیاد معتبر کشوری، برای کسب آمادگی هر چه بیشتر دانشجویان، از آغاز سال تحصیلی
گذشته اقدام به برگزاری سومین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی کرد و با برگزاری چندین
اردوی تدارکاتی و اعزام به مسابقه های برون و درون استانی و نشست های مختلف با
ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها، در راستای آماده سازی آنها اقدام کرد.
مرحله دوم چهاردهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر علوم
پزشکی، در رشته های بسکتبال و والیبال و تنیس روی میز و بدمینتون، از روز سوم
شهریور آغاز و در حال برگزاری است./105
پایان خبر
نظر دهید