سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 187
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آغاز به کار شورای جدید صنفی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور رییس دانشگاه

.

شورای جدید صنفی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با
حضور رییس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاه، به طور
رسمی آغاز به کار کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از تلاش اعضای دوره پیشین شورای صنفی و تبریک
به انتخاب دبیران جدید این شورا گفت: مهمترین مساله برای دانشجو و پیشرفت کشور حتی
در این شرایط سخت اقتصادی، مقوله آموزش است.

 


دکتر «علی بهادر» از دانشجویان خواست تا مسایل حوزه آموزش
و پژوهش را با دقت و جدیت بیشتری پیگیری کنند و با مدیران مرتبط با این امور، برای
ارتقای سطح آموزش این مرکز علمی، همکاری ویژه داشته باشند.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در
این نشست با تقدیر از تلاش و پیگیری های اعضای شورای صنفی و آموزشی پیشین دانشگاه
و آرزوی موفقیت برای اعضای شورای جدید گفت: وجود نهاد دانشجویی با اهمیت و قدرت
شوراهای صنفی در مراکز آموزش عالی کشور ما بسیار کم سابقه بوده و این شوراها
علیرغم جوانی نسبی و اینکه زمان چندانی از ایجاد آنها نگذشته است، موفق شده اند تا
تاثیرات بسیار مطلوبی در زمینه پیشبرد و پیگیری مطالبات صنفی دانشجویان به جای
بگذارند.

 


دکتر «کوروش عزیزی» افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی
دانشگاه، آمادگی دارد تا همچنان و مانند گذشته با تمام توان در کنار این نهاد ارزشمند
صنفی باقی مانده و در رسیدن به اهداف و مطالبات به حق دانشجویان، با آنها همکاری کند.



«حسین افراخته» دبیر پیشین شورای صنفی، با اشاره به جایگاه
این شورا به عنوان جامع ترین نهاد دانشجویی که همواره پیگیر حقوق صنفی دانشجویان
بوده است، ضمن تقدیر از حمایت های ویژه مسوولان ارشد دانشگاه، گزارشی از عملکرد
شورای مرکزی در دور قبل را ارایه و از مسوولان خواست تا روند حمایتی برای به
سرانجام رساندن اهداف و برنامه های ناتمام، همچنان ادامه یابد تا در آینده نیز
شاهد ارتقای سطح رفاه و آموزش دانشگاه و دانشجویان باشیم.

 


«سهیلا جانفزا» دبیر جدید شورای صنفی و آموزشی دانشگاه نیز
با بیان برخی از مسایل مهم در حوزه های مختلف صنفی و آموزشی، حمایت ویژه مسوولان برای
رفع مسایل مربوط به دانشجویان را خواستار شد.



در پایان این نشست، هر یک از دبیران واحدهای صنفی دانشکده
ها و خوابگاه های دانشجویی، به صورت جداگانه به گزارشی از شرایط و مطالبات واحدهای
انتخابیه خود ارایه دادند./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 7488
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب